poniedziałek, 9 września 2019

Kosmetyki DERMEDIC Recommended by dermatologists


Jak już tak siedzimy przy kubku kawy, to warto porozmawiać o kosmetykach, które wybrałam spośród długiej listy nagród. Dzisiaj kilka słów o ultranawilżającym kremie-żelu z serii HYDRAIN3 oraz płynie miceralnym H20. To moje pierwsze zderzenie z kosmetykami tej marki (DERMEDIC). 
Z jednej strony lubię testować nowości, a dzięki tej stronie mogę swoje spostrzeżenia słać dalej, ale zawsze też jest obawa, że w danym przypadku kosmetyk, który właśnie testuję nie sprawdzi się. I co wówczas robi bloger? Mimo wszystko słodzi, bo nie chce stracić współpracy. Ja takiego ukrywania rzeczywistości nie pochwalam. Więc teraz będzie jak moja skóra tak naprawdę zareagowała na te kosmetyki. Bo przecież właśnie tego chcecie.

Bo dobry krem zawsze musisz wygrzebać ze swojej kosmetyczki

Każdy ci to powie, że dobry krem nawilżający, to podstawa naszej codziennej pielęgnacji. Krem kremowy nierówny. Nie wszystkie kremy w identyczny, zbawienny sposób służą naszej skórze. Sama na swoim koncie mam przetestowanych kilka z różnych firm. Jedne działały lepiej, inne miały taką sobie konsystencję, nie mówiąc już o tym, że mojej skórze raczej nie pomogły. Tym razem jestem w posiadaniu ultranawilżającego kremu-żelu z serii HYDRAIN3 i nie zawahałam się go użyć. Na opakowaniu czytamy, że krem przeznaczony jest do pielęgnacji suchej i odwodnionej skóry twarzy, szyi i dekoltu. Za zadanie ma przywrócić zdolność nawilżania i zatrzymywać wodę w naskórku. 
Według tego co zdążyłam przeczytać, to krem zaleca się do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia, w tym skóry trądzikowej oraz w trakcje terapii dermatologicznej. 
Krem ma delikatny niebieski kolor i bardzo lekką konsystencję. To wszystko sprawia, że od razu kojarzy się z nawilżeniem, taką lekkością. Dzięki temu, że na skórę nanosimy niewielką ilość kremu, to nie musimy się martwić, że po kilku dniach pobiegniemy po kolejny słoiczek. Wydajność, to jedna z jego zalet. Krem warto kupić dla samego zapachu, ale tu musicie uwierzyć mi na słowo, albo kupić słoiczek i wypróbować podczas codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi czy dekoltu. Krem wchłania się tak jak chciałam i co ważne, nie pozostawia tłustego nalotu. Przecież w dzisiejszym świecie nie mamy zbyt dużo czasu na poranne czekanie aż krem w końcu wchłonie się i przystąpimy do robienia makijażu.

Wiem, że opakowanie to już drugorzędna sprawa, jednak lubię gdy kosmetyk zapakowany jest w eleganckie pudełeczko, które pięknie ozdobi półeczkę w łazience. My też poczujmy się piękne. Mamy tu idealny przykład na to, że i szklane słoiczki mogą stać się na tyle eleganckie, aby podarować go bliskiej sobie osobie. A jak można je podsumować: opakowanie eleganckie i dosyć ciężkie, jednak wygodne w używaniu. Półprzezroczyste szkło, dzięki któremu można kontrolować zawartość słoiczka. 


Co drzemie w ultranawilżającym kremie-żelu z serii HYDRAIN 3? Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E

Opakowanie: Słoik 50 g
Cena: około 30 zł


Płyn micelarny dla skóry odwodnionej, suchej i bardzo suchej

Uważam, iż płyny micelarne najskuteczniej zmywają makijaż. Nic więc dziwnego, że podczas demakijażu właśnie najczęściej po nie sięgam. Są łagodne dla mojej skóry, a przy tym nie pozostawiają na skórze tłustej warstwy. W ostatnim czasie miałam okazję poznać płyn micelarny Dermedic Hydrain 3 Hialuro. Na półce w łazience mam jeszcze troszkę tego, którego używałam do tej pory, ale musiałam na własnej skórze sprawdzić ten. Dziś kilka słów o nim.


Jak widać na załączonym zdjęciu, płyn micelarny Dermedic Hydrain 3 Hialuro umieszczony jest w przezroczystej butelce. Dzięki temu jest nam zdecydowanie łatwiej kontrolować zawartość. Buteleczka z otwieraniem uchylnym typu "klik", który jest naprawdę szczelny i nie widzę żadnego problemu, aby opisany tu płyn micelarny przechowywać w kosmetyczce na leżąco. Z powodzeniem można zabrać go w podróż nawet w najbardziej załadowanej walizce.
Po otwarciu buteleczki poczujemy delikatny zapach charakterystyczny dla produktów Dermedic z serii Hydrain 3 Hialuro. Dla mnie to taki orzeźwiający zapach ogórka. A dla Ciebie?...

Zaznaczam, że nie jestem zwolenniczką mocnego makijażu, dlatego swoje spostrzeżenia opisuję z perspektywy lekkiego podkreślenia urody. Odrobinę kosmetyku wlewam na płatek kosmetyczny i działam. Demakijaż oczu przebiega pomyślnie i po kilku dość delikatnych ruchach tusz mam już na waciku. Drogie Panie, same musicie wypróbować jak to będzie z mocnym makijażem. Dajcie znać.

Płyn nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, a ponadto nie wysusza jej. Z połączeniem z ultranawilżającym kremem-żelem radzi sobie świetnie i moja skóra jest w odpowiedni sposób nawilżona. Produkt jest na tyle wydajny, że nie mam potrzeby, aby zaopatrzyć się w większą buteleczkę. 

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik

Opakowanie: 200 ml
Pojemność: występuje w 3 wariantach wielkości
Kolor: bezbarwny
Cena: około 13 zł

"PS" dla graczy
Jeszcze podzielę się z wami pewną informacją. Pogoda nie zachęca do ogarniania spacerów i placów zabaw. Drogie Mamy, siadamy i zbieramy punkty. Zasady są bardzo proste, nagród jest dużo. Może skusicie się. Konkurs trwa już od kilku dni i kończy się 31.10.2019, więc jest jeszcze sporo czasu na znalezienie się wśród zwycięzców. Zachęcam. A jak już się uda, to sami wybieramy nagrodę. Można wybrać coś dla dziecka, ale są też nagrody dla nas, kobiet. Wchodzimy w poniższy link i nabijamy punkty. 

12 komentarzy:

  1. Na kosmetyk, który odpowiada naszej skórze trzeba trafić. Mnie się zdarzyło, że zachwalana marka i zachwalany produkt wywołał u mnie alergię. Gdybym ten produkt testowała z pewnością nie ukryłabym tego faktu, ale ludzie są różni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kosmetykami właśnie jest ten problem, że u jednych działa super, a innych uczula. U mnie sprawdziły się świetnie i chciałam się tym z wami podzielić.

      Usuń
  2. A ja odwrotnie - jestem do tyłu z nowościami, bo trzymam się tych kosmetyków, które mam sprawdzone i niechętnie sięgam po inne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż teraz staram się używac kosmetykow naturalnych, to kiedyś uwielbiałam produkty Dermedic. Szamopn do włosów i krem na noc były super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat jestem wierna stałym kosmetykom, ale markę o której piszesz również znam i lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo kobiet ma swoje ulubione kosmetyki i zawsze sięga po nie w sklepie, ale jest pewna grupa, która albo lubi nowości (ja do niej należę) albo jeszcze nie znalazła kosmetyków odpowiednich dla siebie.

      Usuń
  5. W pierwszej chwili pomyślałem, że to dobry pomysł na prezent dla Żony, ale zaraz pojawiło się milion pytajników. Zatem - nie, ale... może mają coś ciekawego dla drwali, w sensie brodaczy? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie testowałam kosmetyków tej marki. Od jakiegoś czasu staram zaopatrywać się w kosmetyki naturalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kosmetykami tej marki mam kontakt od niedawna. W tych dwóch zakochałam się.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...