piątek, 20 grudnia 2019

Celebruj święta Bożego Narodzenia #avon



Bez konsultantki Avon pod ręką, to już nie to samo. Moja mieszka blisko, co zawsze sobie chwaliłam. Jeden telefon i mam katalog w domu. Latem odbywa się to zazwyczaj na spacerze, bo jak same wiecie czas matek jest bezcenny, a raczej sprawne załatwienie tego co się chce. Bez proszenia się rodziny czy można podrzucić dzieciaka, bez wieczornych zakupów i zastanawiania się czy sklepy będą jeszcze otwarte. To sobie chwalę. Siadam z kubkiem kawy, zupa się gotuje, nie muszę przepychać się między pułkami, szybko podejmować decyzji. To jeden z powodów, dla którego w moim domu od pod 13 lat przewijają się kosmetyki tej marki. Mam już swoje wypróbowane, które kupuję w ciemno, ale ostatnio trafiło do mnie kilka produktów do wypróbowania w ramach współpracy. Przetestowałam je i już spieszę do Was z recenzjami.

Kosmetyki to nie wszystko
Trzeba przyznać, że oferta w katalogu rozrasta się w bardzo dobrym kierunku. Jest tam wszystko co kobiety lubią najbardziej. Oczywiście nasi mężczyźni też mają w czym wybierać, nie tylko pośród kosmetyków dla siebie. Kolczyki, torebki, łańcuszki, broszki, zegarki, pierścionki... itd. Od ręki zrobiła się fajna lista rzeczy, które można kupić każdej kobiecie, a które mamy w ofercie marki Avon. Pamiętam, że swojego czasu miałam śliczny, niebieski portfel, który wyszukałam w katalogu i który służył mi przez wiele lat. Cena niska, a jakość "pierwsza klasa". O kolczykach również wiele mogę napisać, bo kupowałam kilkakrotnie. Pewnie, to dlatego, że moja mama zawsze mi je podbierała. Co nie zmienia faktu, że kilka par mam jeszcze w kuferku z biżuterią.

A dziś kilka słów o kosmetykach, które z pewnością zagoszczą u mnie na dłużej. Chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do tych samych kosmetyków, a przecież warto sięgać po nowości. Przekonałam się o tym już niejednokrotnie i polecam taki tok myślenia. Zapraszam również na stronę https://fmprodukty.pl/. To tam znajdziecie wszystkie kosmetyki. Możecie o nich poczytać, porównać ceny, wyszukać produktów w promocyjnych cenach. 

Żel do higieny intymnej z ochroną przeciwzapachową (klikamy)


To mój pierwszy kontakt z tym produktem. Do tej pory używałam kosmetyku innej marki. Wypróbowałam, przetestowałam i się zakochałam. Pamiętam, że już nieraz miałam ochotę wypróbować go, ale zawsze obawiałam się, że to kosmetyk nie dla mnie. Teraz wiem, że myliłam się. Żel pachnie delikatnie, świeżo. Wyczuwalne mydlane nuty. Już sam zapach spowoduje, że się w nim zaprzyjaźnisz, odprężysz po dniu pełnym stresu i walki z czasem. Ja właśnie tak mam. Sam żel jest w wygodnej butelce, a dzięki pompce używam tyle ile chcę, co niesie za sobą wielki plus. Lubicie wydajne produkty, ja też. To teraz kilka słów o samym żelu. Krótko i na temat. Nie podrażnił, nie wysuszył skóry, nie spowodował infekcji. Prawda, że właśnie o to w tym wszystkim chodzi. To następnym razem pamiętajcie o simply delicate i zapytajcie o niego swoją konsultantkę. Obecnie w promocyjnej cenie za 7,99 zł. Prawda, że warto się skusić.

Pojemność: 300 ml
Cena katalogowa: 18,00 zł

Nawilżający kremowy żel do mycia ciała z olejkiem arganowym (klikamy)


Tym razem mam przed sobą kosmetyk, z którym kilkakrotnie miałam już do czynienia. O kremowym żelu do mycia ciała mogę napisać wiele i to w dobrym znaczeniu. Ilość zużytych opakowań: (ciężko zliczyć), więc nie bez powodu napisałam, że korzystałam z niego wcześniej. W moim przypadku szybko się kończył, więc zawsze wypatrywałam promocji w katalogu. Słyszałam, że wysusza skórę, ale w moim przypadku niczego takiego nie zauważyłam. Jak to bywa z każdym kosmetykiem: trzeba kupić i wypróbować na własnej skórze. Inaczej nie przekonacie się o jego właściwościach. to kiedy spotykacie się ze swoją konsultantką? Ja jeszcze w tym tygodniu idę na spacer i zamawiam kilka pozycji z mojej listy, która dzięki współpracy z marką Avon, rozrosła się.

Pojemność: 250 ml
Cena katalogowa: 21,00 zł

Perfumowany dezodorant w kulce 


Tym razem rozkoszuje się w zapachu Far Away. Podczas robienia zdjęcia starałam się ukryć moje niefortunne otwieranie tego kosmetyku. Wygląda jakby moje dzieci się do niego dorwały, a to tylko ja próbowałam go otworzyć. Musiałam zerwać fragment opakowania, bo inaczej nie mogłam otworzyć. Teraz wygląda to średnio, ale liczy się ten obłędny zapach w środku. W ostatnim katalogu doliczyłam się 15 perfumowanych kulek, każda ma inną szatę graficzną. Są dla niej i dla niego. Perfumowane są naprawdę mocno, pachną intensywnie. Dla mnie to idealne rozwiązanie. Produkt wydajny, jednak to uczucie jakby pod pachą ciągle była woda, trochę mnie zniechęca. Po użyciu dezodorantu w kulce, boję się, że podczas zakładania bluzki, ubrudzi mi się, także zawsze trochę muszę odczekać, co podczas porannego szykowania dzieci do przedszkola nie jest łatwym zadaniem. 

Pojemność: 50 ml
Cena katalogowa: 9,99 zł

Płynny eyeliner (klikamy)


Jedno pociągnięcie i mamy podkreślony kontur oka i optycznie zagęszczone rzęsy. Twoje spojrzenie staje się wyraziste i jesteś zupełnie inną kobietą. Nie jestem specjalistą od makijażu i muszę mieć spokój na zrobienie go. Jednak płynny eyeliner skradł moje serce. Polubiłam go przede wszystkim za łatwe namalowanie kreseczki. Wysoka koncentracja pigmentów sprawia, że mamy dobre krycie. Mogę to potwierdzić. 

Pojemność: 1,1 ml
Cena katalogowa: 20,40 zł

Twoje kolekcja zapachowa

Zapachy z Avon towarzyszą mi od zawsze nawet te w najbardziej zmysłowym wydaniu. Przetestowałam większość z nich, a dziś przychodzę do Was z trzeba próbkami. Zapachy skradły moje serce i już wiem, że jak tylko moje aktualne się skończą, to sięgnę po któryś z zapachów, o których dziś słów kilka. Dla mężczyzn mam nowy zapach Real, bo życie to podróż. Mieszanka cytrusów i mięty, rozwija się w aromatyczny akord kardamonu, na ciepłej bazie nut drzewnych i piżma, świetnie tu współgra. 


A co dla par? Kolekcja zapachowa w najbardziej zmysłowym wydaniu. Attraction Sensation Avon Woda perfumowana dla Niej. Zapach idealnie pasuje na wieczór, na gorące randki. Kompozycja kwiatowo-orientalna z akcentem owoców idealnie do tego się nadaje. Twój partner będzie oczarowany. A dla partnera kup Attraction Sensation Avon Woda toaletowa dla Niego. Zapach, który uwiedzie nie tylko Jego. Kompozycja to fougère-orientalna. Nowości, które koniecznie musisz wypróbować. 


Avon do sprzedaży wprowadziła nową markę kosmetyków LIVIOON. Nie miałam jeszcze przyjemności korzystania z perfum livioonPerfumy marki LIVIOON mieszczą się w niewielkim, ślicznie zapakowanym flakoniku. LIVIOON to luksusowa marka kosmetyczna, którą można poznać poprzez kontakt z wybranymi konsultantkami. Ja w tej sprawie będę konsultowała się ze swoją. 


Mam też dla Was niespodziankę. Od marki Avon do paczki był dołączony kod rabatowy -10% na cały asortyment w sklepie interentowym (kod GWIAZDKA2019). Kupon obowiązuje od kwoty 50 zł i ważny jest do 31.12.2019 r. Zapraszam do skorzystania https://fmprodukty.pl/

*Partnerem wpisu jest marka Avon

12 komentarzy:

  1. Kiedyś nawet zastanawiała się czy nie dołączyć do zespołu Avon, tak się nie stało jednak, ale chętnie korzystam z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki #avon kupuje od bardzo dawna, mi bardzo pasują.

      Usuń
  2. Moja mama była konsultantką jakieś 20 lat temu, miałam wtedy w domu wszystkie kosmetyki Avon :) Teraz nie mam pojęcia gdzie znajdę najbliższą konsultantkę, ale wiem, że mogę zobaczyć katalog online :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, katalog online i ja podpatruje. To bardzo fajne rozwiązanie dla tych co nie mają konsultantki pod ręką.

      Usuń
  3. Nie zamawiam kosmetyków tej marki choć był czas, że zamawiałam jak koleżanka była konsultantką. Widzę dwa produkty, które mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo mam kosmetyków tej marki. Nie zawiodłam się.

      Usuń
  4. Bardzo fajne te nowości! Kiedyś sama byłam konsultantką Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam nowości ale i sprawdzone produkty z Avon. Bardzo chętnie przyjrzę się Twoim propozycjom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. U mnie wypróbowane i świetnie się sprawują

      Usuń
  6. Ostatni raz zamawiałam ich kosmetyki na studiach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie praktycznie od studiów się zaczęło. Pod ręką mam konsultantkę, więc korzystam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...