poniedziałek, 13 września 2021

Plakaty Poster Store w moim wiejskim stylu

 

Od samego początku wiedziałam, że będzie wiejsko. Żadnych nowoczesnych akcentów, żadnego mieszania styli. Tak to sobie zaplanowałam, gdy urządzałam dom i tego się trzymałam, kupując dodatki do kuchni, salonu czy łazienki. Tym razem miałam przyjemność poszaleć z wyborem plakatów. Taką niespodziankę dostałam od marki Posterstore.pl. To naprawdę było istne szaleństwo i dwa długie wieczory spędzone nad wyborem plakatów w moim ulubionym stylu. Szukałam takich, które będą pasować do drewna, cegły i starych mebli. Przyznam się też, że od dłuższego czasu myślałam o zrobieniu galerii ściennej, gdyż plakaty stanowią doskonałe narzędzie do wyrażenia siebie we własnym wnętrzu. A teraz przyszła pora żeby pochwalić się tym moim wyborem. 


Plakaty to takie uzupełnienie aranżacji w zasadzie każdego wnętrza. Wystarczy kupić kilka ramek i w zależności od potrzeb uaktualniać je o wzory, które pozwolą nam cieszyć się nowym designem. To ta tańsza wersja na wprowadzenie zmian bez konieczności zmiany połowy mebli i wpędzania się w dodatkowe koszta. Takie rozwiązania niskim kosztem, to ja lubię najbardziej i wiem, że i Wam ten pomysł przypadnie do gustu. Tym razem przeniosłam kawałek ulubionej wsi do swojego domu i jestem z tego bardzo dumna. Zdecydowanie podkreśliłam charakter pomieszczenia. Tylko pamiętajcie, aby starannie przemyśleć w jakim kierunku "idzie" styl w Waszych wnętrzach. Osobiście nie lubię misz-maszu. Ale spokojnie, spokojnie. Marka Poster Store coś o tym wie. Na ich stronie poszaleć może każdy i to bez obawy, że zrobicie z domu "stracha na wróble". 
 

 
A może zaglądają tu moje bratnie dusze, które lubią minimalizm taki bardziej skandynawski. Proste, ale nowoczesne. Tak mogę określić ofertę marki Poster Store. Trzeba przyznać, że gdybym aż tak bardzo nie zakochała się w swoim wiejskim stylu, to miałabym o wiele trudniejszy wybór. Koncepcja plaży z palmami na ścianie również bardzo mnie kusiła. Pstrokate grafiki już dawno odeszły w zapomnienie, bo one to tylko przyprawiają domowników o zawrót głowy. Po chwili się nudzą, albo już nie pasują do wystroju reszty domu. Spokój i harmonia w salonie, to wszystko czego chcę po dniu "szarpania się" z czasem, bo to dzieci do szkoły, obiad jeszcze nie gotowy, a za chwilę trzeba wychodzić do pracy.
 
A do ostatniego plakatu zaangażuję jeszcze męża, który wie już, że musi mi zrobić ramkę taką ze starych desek. Jak najbardziej starych, na których odbił się upływający czas. Stare dechy, plakat iście w świątecznym klimacie, ciepła herbatka, kocyk i sznurki. Tak widzę siebie za kilka tygodni, gdy będę tworzyła ozdoby na choinkę. Plakat Świąteczny Samochód Miejsce na powieszenie plakatu już znalezione. Nigdy nie lubiłam tych chińskich, grudniowych ozdób, a tu mam ozdobę w całkiem niebanalnym wydaniu. Nie ma zagracania, nie ma tandety. Jest tylko plakat, który pod koniec listopada zawiśnie i będzie cieszył oko przez całą zimę. Musicie przyznać, że nie w jednym domu tak wyglądały przygotowania do świąt. Te długie i całkiem krótkie wyprawy po choinkę. Aż poczułam zapach choinki z plakatu, która wraz z prezentami jest starannie przymocowana na dachu pojazdu. Drewno na opał na siedzeniu daje wspomnienie ciepłego domu, klimatu przytulnych Świąt Bożego Narodzenia. 
 



Z marką Poster Store spotkałam się już wcześniej, gdy przeglądałam blogi z urządzania mieszkań. Od samego początku zwróciłam uwagę na fakt, że to jedyna firma, która sprzedaje plakaty jednocześnie przykładając wielką wagę na dbałość o naszą planetę. To się naprawdę ceni. Ekologiczny papier wykorzystywany podczas drukowania grafik jest bardzo wysokiej jakości. Dzięki temu wiem, że plakaty, które teraz zdobią wnętrze mojego domu z biegiem czasu nie zrobią się żółte. 
 

W ofercie sklepu znaleźć można nie tylko grafiki i obrazy, ale również wzmocnione ramki aluminiowe w kolorze błyszczącego złota, miedzi, srebra i matowej czerni, które pasują do niemal każdego stylu. Dla miłośników natury i prostoty dostępne są również ramy wykonane z prawdziwego drewna dębowego, orzecha włoskiego oraz drewna sosnowego z czarno-białymi wykończeniami. Sama skusiłam się na dębowe ramki, w których plakaty wyjątkowo cudownie się prezentują. 
 






Pusta przestrzeń na dużej ścianie

Też masz problem jak wypełnić pustą przestrzeń na dużej ścianie? Ja dwa lata patrzyłam na kawałek ściany i wciąż nie wiedziałam co zrobić z tą pustą przestrzenią. Niby jakieś pomysły pojawiały się w głowie, ale nie do końca byłam przekonana, że zgra mi się to z resztą domu. I pewnie trwało by to jeszcze kolejne lata, ale dzięki uprzejmości marki Poster Store mam swoje wymarzone plakaty i nie zawahałam się ich użyć. Plakat Sowa  Plakat Trzcina Wpasowały mi się idealnie i już ich nikomu nie oddam. Tego możecie być pewni. Stworzyłam miejsce takie dla siebie, gdzie dobrze się czuję i dobrze mi się tu odpoczywa. Jeśli Wam też brakuje pomysłu jak w szybki sposób zmienić swoje wnętrze, to w pierwszej kolejności zapraszam na stronę Poster Store, gdzie znajdziecie ciekawe inspiracje. Osobiście wiedziałam w jakim stylu poszukuje plakatów, co może mnie zainteresować, ale wiem, że są jeszcze osoby, które szukają sposobu na urządzenie swojego pokoju, salonu czy korytarza. A może duża dawka inspiracji Was zainteresuje. Sprawi, że dacie sobie zielone światło. Podążycie w tym kierunku. Spróbujcie. A może macie już koncepcję na to jak "ubrać" wnętrze w swoim domu? Zachęcam do przejrzenia oferty marki Poster Store i wrzucenie kilku pozycji do koszyka. Pamiętajcie też, że co wtorek firma prezentuje nową kolekcję plakatów pod zmieniającym się tematem. A żeby Wam to ułatwić, to zobaczcie co dla Was mam...

... razem z marką Poster Store przygotowaliśmy dla Was niespodziankę i tym samym z kodem rabatowym zkubkiemkawy45 zakupicie plakaty w bardzo atrakcyjnej cenie. Rabat obejmuje 45% zniżki na plakaty, nie wchodzą w to plakaty z kategorii Selection i ramki.*

*Kod jest ważny przez 5 dni od 13 września do 17 września do północy. 
 
*Partnerem wpisu jest marka Poster Store

2 komentarze:

  1. Przepiękne! Ja od kilku lat szukam plakatów idealnych, które wypełnią pusty fragment ściany.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...