sobota, 29 kwietnia 2017

Konkurs z Canpol Babies "Zestaw pielęgnacyjny"- WYNIKI!!!


Gdy na blogu wystartowałam z konkursem, bałam się, że odzew będzie zerowy. Powiedziałam sobie, że będę zadowolona jeśli zgłoszą się przynajmniej trzy osoby. Moje obawy były uzasadnione, gdyż to mój pierwszy zorganizowany konkurs. Teraz widzę, że bardzo kochacie markę Canpol Babies i ich produkty. Widzę to po frekwencji, po tym ile otrzymałam pięknych prac i zdjęć. Dziękuję wszystkim za udział w zabawie, a sponsorowi dziękuję za podarowanie nagrody i za to, że to ja mogłam zorganizować ten konkurs.

Zrobiłam sobie ciepłą herbatkę, zieloną z nutką cytryny i zasiadłam do wybrania dwóch osób. Nie było to łatwe zadanie, oj wcale nie. Nawet nie wiecie jak trudne. Musiałam wybrać spośród 21 ( 10 na fb i 11 na blogu) nadesłanych prac. A każda praca była wyjątkowa na swój sposób, bo w każdej wypowiedzi udział brali rodzice i ich pociecha. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w tym mega zabieganym świecie umiecie wygospodarować czas na wspólną zabawę, czytanie książeczek. To bardzo ważne dla tego małego człowieczka. U nas po kąpieli jest czas na wygłupy męża z sykiem. Nie jest to czas wyciszenia przed snem, oj nie. Fikołki, przewroty itd. Ale jak już synek tak dobrze się zmęczy to sam biegnie do swojego łóżeczka, sam nakrywa się kołderką, macha jeszcze mamie na dobranoc i zasypia.

A teraz to na co czekacie, wyniki.
Wybór nie był łatwy. Nagrody tylko dwie, biorących udział w konkursie zdecydowanie więcej. Okazało się, że to bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie. Dobrze, że wspólnie z marką Canpol Babies mam do rozdania dwie nagrody, bo jednego zwycięzcę to bym nie potrafiła wybrać. Żeby ułatwić sobie zadanie postanowiłam, że jednego zwycięzcę wybiorę z prac nadesłanych na blogu, a drugiego z prac, które zostały zamieszczone na fb. Myślę, że to będzie sprawiedliwy podział, bo, jak już wcześniej pisałam, na blogu zostało zamieszczone 11 prac, a na fb 10 prac.

Zwycięzcę na fb jest: 
Magdalena Zalewska

Zwycięzcą na blogu jest:
Domatorka w domu

Gratuluję i maksymalnie do piątku, do 5 maja czekam na Wasze adresy. Teraz czas na majówkę, więc odpoczywajcie i cieszcie się słoneczkiem. Proszę o kontakt na e-mail zapiecek.art13@o2.pl lub w wiadomości prywatnej na facebooku. Podajcie mi swoje dane: imię, nazwisko, adres, numer telefonu oraz e-mail. Będzie potrzebne kurierowi. 


4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...