sobota, 2 stycznia 2016

O mnie


"a dlaczego nie założysz bloga?"... Słowa mojego męża. I tak to się zaczęło.

O stworzeniu miejsca, gdzie mogę wyżyć się jako matka, myślałam już od bardzo, bardzo dawna, ale nigdy nie było mi z tym po drodze.
A dlaczego? Bałam się, że się natworzę, a ostatecznie i tak nikt tego nie przeczyta, nie zainteresuje się. I nadal mam takie obawy. Poczekamy-zobaczymy. A co jeśli zabraknie mi tematów?... Myślałam, myślałam i wymyśliła, że przecież osobie funkcjonującej od ponad 20 miesięcy w roli matki, nie może zabraknąć pomysłów na nowe posty w tej tematyce. A Wy jak myślicie? Ja wiem jedno. Mój mały synek to taki wulkan energii, że sam tworzy pomysły żeby ten blog żył. Ja tylko muszę zebrać to w słowa i cyknąć kilka kolorowych fotek. Z resztą działa mój synek.

Słowa męża (tym razem) wzięłam na poważnie i jestem. Jestem tu dla Was, ale też dla siebie. No to zaczynamy.

Skład mojej rodzinki:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...