niedziela, 6 grudnia 2020

Świąteczne rozdanie

Muszę się przyznać, że grudzień zaczął mi się wyjątkowo pracowicie, a jeszcze Młody w domu, więc sami rozumiecie, że ogarnąć to wszystko to nie lada wyzwanie, ale zgłosiłam się i podjęłam wyzwanie. Dlatego też dziś na blogu startuje konkurs, w którym do wygrania fajny zestaw. Coś do wieczornego poczytania od Wydawnictwa Promic i jeszcze makramowa girlanda mojego wykonania. Naprawdę od dłuższego czasu marzyło mi się wystartowanie z konkursem na blogu i mam to. A to wszystko żeby jeszcze bardziej podkręcić atmosferę przygotowań do świąt. 

Konkurs nie startuje tylko na moim blogu, bo całą sprawczynią tego miłego zamieszania jest autorka bloga rilseeee.blogspot.com. I tam już teraz Was zapraszam, bo tam też fajna nagroda do zgarnięcia. Działamy w trójkę, bo ktoś jeszcze do nas dołączył, a jest to autorka bloga ksiezycove.pl. To już teraz wiecie jakie blogi odwiedzić w najbliższych dniach i gdzie zostawić komentarz, aby wziąć udział w losowaniu nagród. 

Aby wziąć udział w rozdaniu należy zaobserwować nasze blogi ( rilseeee.blogspot.com , ksiezycove.pl, zkubkiemkawy13.blogspot.com ) oraz pozostawić komentarz pod postem z informacją pod jaką nazwą obserwuje się nasze blogi. Na danym blogu można pozostawić tylko jeden komentarz, ale już teraz zapraszam na skomentowanie pozostałych blogów, bo w ten sposób szansa na wygraną znacznie wzrasta. Rozdanie startuje od dziś i zakończy się 23.12. 2020 r. o 23:59. W Wigilię, czyli 24 grudnia, ogłosimy wyniki. Już czuję, że wyniki będę ogłaszała, gdy z kuchni będzie czuć zapach suszonych grzybków.

Jeżeli zwycięzca konkursu w ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników konkursu nie przekaże swoich danych do wysyłki nagrody, na jego miejsce zostanie wybrana inna osoba wyłoniona z pozostałych uczestników konkursu.


Zależało mi, aby nagroda przypadła Wam do gustu, więc sponsor książki- Wydawnictwo Promic- przekazało książkę "Życie Chrystusa". 

"Pięknie ilustrowana opowieść o życiu Chrystusa od narodzin do wniebowstąpienia, w której dzieci poznają najważniejsze wydarzenia, nauczanie i cuda Jezusa. Książka prezentowa, znakomita na każdą okazję."

Bardzo dziękuję za przekazanie nagrody. A ja do książki dorzuciłam makramową girlandę z motywem choineczek, którą sama wykonałam.

Dziewczyny przygotowały naprawdę bogate nagrody, więc jest o co grać, a i pod choinkę może wpaść prezencik. Zachęcam do udziału w konkursie i życzę powodzenia. 

Grudzień, to mnie już tak całkiem pochłonął, że do przyszłej niedzieli (10 styczeń) czekam na adres do wysyłki nagrody od MusicOn. Tak, tak, to osoba, która wygrała. Adres proszę wysłać na adres zapiecek.art13@o2.pl. Gratuluję 

3 komentarze:

  1. Super! Ciekawe nagrody. Biorę udział i obserwuję jako MusicOn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję już od dłuższego czasu. Chętnie spróbuję swoich sił, tym bardziej, że widzę naprawdę ciekawe książki, a ja jestem książkożercą. 🙂

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...