niedziela, 13 grudnia 2020

Ekologiczne pakowanie prezentów świątecznych

Niektórzy mają już ubrane choinki lub tak jak my zrobimy, to dopiero w przyszłym tygodniu. Nie zmienia, to faktu, że w większości prezenty mamy już kupione. Zdecydowanie nie jestem za ozdobnymi torebkami na prezenty, bo wydaje mi się, że idzie się na łatwiznę i nie ma tego uroku odpakowywania. Dziś podrzucam wam mój pomysł na ekologiczne zapakowanie prezentów z tego co znalazłam w domu i na podwórku. Osobiście mega przepadam za takimi ozdobami i nie w moim stylu są sztuczne kokardki i inne tego typu ozdoby. Dzisiejszy wpis będzie taki bliżej natury, bo o środowisko trzeba dbać nawet jak pakuje się prezenty.

Już kolejny z rok z rzędu postawiłam na ekologiczne pakowanie prezentów. Uważam, że odrobina kreatywności wystarczy, by prezenty owinięte w zwykły szary papier zachwyciły obdarowanych. Muszę przyznać, że troszkę czasu na to potrzeba, ale efekt końcowy mojego tegorocznego pakowania bardzo mi się podoba. I mam taką cichą nadzieję, że i Wam  przypadnie do gustu. W tym roku na łatwiznę na pewno nie poszłam. 

Do pewnego bardzo znanego sklepu z artykułami do domu mam prawie 100 km, więc zamówiłam kilka rzeczy przez internet. Okazało się, że mega duże pudło w większości jest wypchane szarym kartonem, który od razu poskładałam i na lepsze czasy z myślą, że go jeszcze wykorzystam. Teraz przydaje mi się do pakowania przesyłek lub prezentów. Pewnie nie zdziwi Was fakt, że podobnie robię z pudełkami. Musicie przyznać, że szary papier ma swój urok, a i koszta żadne. 

Ja na zapakowaniu prezentów w szary papier tym razem nie skończyłam i wymyśliłam jeszcze dekoracje, aby pokazać wam, że można jeszcze ładnie ozdobić. Tym razem zdecydowanie pokusiłam się o ekologiczne ozdoby, które z pewnością macie pod ręką. Szyszki mamy zachomikowane, gdy pewnego razu z chłopakami byliśmy na spacerze w lesie. Pamiątka z wycieczki, tym razem stała się dekoracją i nawet pasuje pod styl świąt. Jakoś stało się to już naszą tradycją, że kilka szyszek zawsze musimy mieć w pudełku. Zachęcam do zdobywania takich dekoracji w okresie wakacyjnym, gdy w lesie szyszki najładniej wyglądają. 

A do szyszek i tego całego świątecznego klimatu idealnie nadają się gałązki z choinki. Te to dosłownie resztki, które zostały mi, gdy robiłam stroik na stół. Dlatego też zachęcam do odkładania tego co naturalne. Takie zapasy możecie zrobić już latem, a w grudniu będziecie mieli naturalną dekorację, taką eko. 

A jak Wy zapakowaliście świąteczne upominki dla swoich bliskich w tym roku? 


*Wpis powstał w ramach tegorocznej akcji Blogrudzień, gdzie przez cały miesiąc możecie przeczytać wpisy w tematyce świątecznej. Serdecznie zachęcam. Niech ten czas przygotowań do świąt będzie iście blogowy. 

1 grudnia Dagmara dziubdziak.pl
2 grudnia Paulina dramabeautyy.blogspot.com
3 grudnia Roksana kopanina.pl
4 grudnia Carla mamacarla.pl
5 grudnia Wiktoria miye.eu
6 grudnia Iga znaciskiemnaszczescie.pl
8 grudnia Ania doherbaty.pl
9 grudnia Marta dzieciorka.pl
10 grudnia Magdalena magdam.com.pl
12 grudnia Marlena mamatosiaczka.blogspot.com
13 grudnia Karolina zkubkiemkawy13.blogspot.com
14 grudnia Natalia zcukremalbowcale.com
15 grudnia Karolina wysmakowana.pl
16 grudnia Ewelina mamaijulka.blogspot.com
17 grudnia Beata punktsiedzenia.pl
18 grudnia Amn ksiazki-oczami-amn.pl
19 grudnia Kasia sklerotyczka.pl
20 grudnia Adrianna nawysokimobcasie.pl
21 grudnia Kamila znaciskiemnaszczescie.pl
22 grudnia Iga przedslubem.com
23 grudnia Aleksandra jasiovo.blogspot.com
28 grudnia Małgosia jaskoweklimaty.pl
29 grudnia Adrianna nawysokimobcasie.pl
30 grudnia Magda mumslife.pl

45 komentarzy:

  1. Jeszcze nie pakowałam prezentów, ale jestem pod wrażeniem tej formy. Teraz muszę tylko ususzyć pomarańcze, zebrać szyszki i gałązki i to będą naprawdę wyjątkowe pakunki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz spróbować. To nie jest trudne.

      Usuń
  2. Jakie cudne to!! wyszło świetnie, uwielbiam takie kreatywne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zapakowane prezenty wyglądają świetnie i widać, że ktoś się postarał, a nie poszedł właśnie na łatwiznę i zapakował w kupioną ozdobną torebkę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tak pakować prezenty, bo sama lubię je w takiej formie dostawać.

      Usuń
  4. Ale pięknie zapakowane prezenty. Ja też staram się pakować je w szary papier, dodawać suszone pomarańcze, gałązki świerku

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystarczy trochę własnej kreatywności i szary papier może wyglądać milion razy ładniej niż gotowy papier w świąteczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odeszłam już od tych kolorowych papierów, stawiam na szary.

      Usuń
  6. Ja też mam alergię na gotowe torebki :) czasem po nie sięgam, ale zdecydowanie bardziej lubię się pobawić w pakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Ja właśnie wczoraj skończyłam popakować moje prezenty dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wygląda! U nas królują kolorowe papiery, wstążki i kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stawiam na szary :) i tak bardziej naturalnie.

      Usuń
  9. W tym roku jeszcze nic nie zapakowałam, ale Twoje prezenty wyglądają prześlicznie. Zostało mi kilka gałązek, więc może coś wykombinuję. Chociaż nie wiem czy dzieci to docenią... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci, to tylko patrzą co w środku. Tak to już jest :)

      Usuń
  10. Piękny i efektowny sposób pakowania :)
    Ja jeszcze nie popakowałam swoich prezentów, ale lubię w tym celu wykorzystywać szary papier i sznurek jutowy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie zapakuję w torebki, które są już od x lat w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tak zapakowane prezenty. Sama też staram się pakować w to co mam w domu. Wychodzą z tego całkiem super opakowania. Twoje też są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze trzeba iść do sklepu, bo często można coś przynieść z lasu i idealnie się nada.

      Usuń
  13. Bardzo podoba ją mi się prezenty zapakowane w ten sposób. W ubiegłym roku dostała kilka podarków "przybranych" w taki sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz moda jest na pakowanie diy i to się chwali.

      Usuń
  14. Od kilku lat nie kupiłam nic do pakowania prezentów. Wykorzystuję ponownie to co mam w domu, przez cały rok też zbieram pudełka i papier. Potem jest jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier i pudła, to ja nigdy nie wyrzucam. To takie moje resztki z tego co kurier przywozi.

      Usuń
  15. Cudne paczki! Ja w tym roku poprzestałam na zapakowaniu w papier, na nic więcej nie miałam czasu niestety. W sumie na to pakowanie też nie miałam, ale ja też nie za bardzo lubię torebki, więc starałam się wyrwać trochę czasu i jednak prezenty zapakować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się tylko wydaje, ale zapakować prezent, który nie jest w pudełku, to też nie jest taka szybka sprawa, wiec zdecydowanie potrzebny jest czas.

      Usuń
  16. Pięknie opakowane prezenty :) Ma to swój urok, widać że ktoś bardzo się postaral, żeby sprawić przyjemność komuś bliskiemu. Liczy się nie tylko to co wewnątrz, ale też wygląd opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowanie, to ja zawsze zwracam uwagę. Lubię jak zamiast złożyć do ozdobnej torebki ktoś się postarał i zapakował w papier.

      Usuń
  17. Dla mnie szary papier jest tak piękną podstawą do pakowania do prezentów, że zawsze go używam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja to jestem kompletne beztalencie, jeśli chodzi o pakowanie prezentów. Super to jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również nie zawsze wychodzi, ale szary papier i kilka dekoracji eko zdobytych na spacerze i na pewno każdemu się uda.

      Usuń
  19. Zapach choinki przy prezencie to rzeczywiście fajny pomysł ;) Oryginalnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Papierową torebkę do wykonania takiego opakowania można zakupić w sklepie internetowym z opakowaniami, którego oferta dostępna jest na stronie https://www.opako.com.pl/cms/ekologiczne-torebki-papierowe-z-papieru-kraft.

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie samo pakowanie prezentów jest fajną sprawą i ja również jestem zdania, że niezwykle ważne jest to aby wiedzieć jakie prezenty na dzień kobiet można zrobić. Zachęcam każdego aby przeczytał wpis https://zamowprezent.pl/8-pomyslow-na-prezent-z-okazji-dnia-kobiet gdzie właśnie ta kwestia została bardzo fajnie opisana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybyście szukali porządnych, wytrzymałych taśm do pakowania zamówień to znajdziecie je tutaj https://tcmservice.pl/ Producent TCM Service ma w swojej ofercie świetnej jakości taśmy z nadrukiem, pakowe itd.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej takie rzeczy warto jest znać, ale ja jeszcze chcę dodać, że również od jakiegoś czasu bardzo skupiam się na zamawianiu długopisów reklamowych plastikowych. Myślę, że bardzo fajny ich wybór za każdym razem znajdziemy w https://reklamowegadzety.pl/c/dlugopisy-plastikowe i ja tam właśnie najchętniej zaglądam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...