czwartek, 23 września 2021

Dziewczyna z wiatrem we włosach

 

Ten tydzień pewnie też nie będzie przepełniony słońcem i ładną pogodą. W takie dni bardzo lubię sięgać po książki lekkie, które naprawdę szybko się czyta, a tłem dla fabuły jest miejsce dla wielu znane. Tym razem zapraszam do Torunia. O Toruniu wiele czytałam, słyszałam, ale niestety jeszcze tam nie byłam. Od razu piszę, że po przeczytaniu książki, zapragnęłam tam pojechać. Pozycję "Dziewczyna z wiatrem we włosach" można znaleźć na Tania Książka, gdzie serdecznie zapraszam. A jeśli szukacie innych pozycji dla kobiet, to w księgarni znajdziecie ich naprawdę dużo.




Jest to drugi tom serii Anny Szczęsnej, który miałam przyjemność poznać w ostatni weekend. Po tygodniu obowiązków i kolejnej pracującej sobocie potrzebowałam odpoczynku, oderwania się od codziennych spraw. Zagłębiłam się w ciekawą historię i Wam też polecam taki odpoczynek. Przeniosłam się do grodu Kopernika, gdzie rozgrywają się losy trójki przyjaciół. Nie obawiajcie się, że po ciężkim dniu nie dacie rady skupić się na treści. Losy głównych bohaterów nie są aż tak bardzo zagmatwane, a wręcz uda nam się delikatnie przewidzieć co się wydarzy w dalszych rozdziałach. Także pozycje tą spokojnie można zaliczyć do tych pozycji na rozluźnienie, miłe zakończenie męczącego dnia.

"To historia o sile przyjaźni. O miłości szczerej i głębokiej, dla której nie istnieją żadne przeszkody. Ta opowieść, malowana całą gamą uczuć, podbarwiona dawką subtelnego humoru, z urokliwym Toruniem w tle, tworzy tak oryginalny pejzaż ludzkich zachowań, że nie sposób się nią nie zachwycić. Dla mnie to wyjątkowa książka. Polecam z całego serca!"
Dorota Gąsiorowska, autorka powieści obyczajowych




 

Życie głównej bohaterki nie jest usłane różami. Po śmieci matki, postanawia wyjechać na wieś do rodzinnego domu i tak zamieszkać. Życie na wsi doprowadza ją do sytuacji, że nie może odnaleźć weny twórczej. To co kiedyś uwielbiała robić, nagle stało się "złym losem". Wieś, to nie jest miejsce dla niej. Autorka bestsellerowych romansów nie szukała jednak pomocy u innych, zaakceptowała swój los. Porzucony przez nią pisarz także pogrążył się w rozpaczy. Mistrz literackich horrorów przestał o siebie dbać, a i sprawy zawodowe nie układały się tak jak powinny. Zaniedbał pisanie, nie spotykał się z czytelnikami, wszystko co do tej pory miał zaplanowane, przestało być dla niego ważne. Jedynie Marlena robi wszystko, aby wyciągnąć dwoje pisarzy z twórczej niemocy. Pomaga przyjaciołom, ale okazuje się, że sama takiej pomocy nie może oczekiwać od rodziny. Czy dla tej trójki zaświeci jeszcze słońce?


Pewnie jesteście ciekawi w jakim stopniu pozycja ta przypadła mi do gustu. Muszę napisać, że to taka typowa literatura kobieca, aby miło spędzić czas. Losy głównych bohaterów nie są usłane różami. Przeżywają swoje wzloty i upadki. No, ale na tym polega życie i z pewnością każdy z nas ma raz lepsze, a innym razem gorsze dni. Bohaterowie mierzą się z tragediami i czekają na lepsze jutro. Pozycja ta daje nadzieję i pokazuje żeby się nie poddawać, walczyć o każdy lepszy dzień. Ja nie mogłam się od książki oderwać na tyle, że skończyłam ją czytać w nocy, bo byłam bardzo ciekawa zakończenia. 
 
Tytuł: Dziewczyna z wiatrem we włosach
Tom 2
Autor: Anna Szczęsna
Seria: Między stronami życia
Wydawnictwo: Kobiece
Ilość stron: 432
Rok wydania: 2021
Cena katalogowa: 39,90

*Partnerem wpisu jest księgarnia Tania Książka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...