sobota, 11 czerwca 2022

W Paryżu możesz być kim chcesz


"W Paryżu najbardziej fascynuje mnie to, że mogę sto razy iść tą samą ulicą, a i tak za sto pierwszym razem znajdę coś, co mnie zachwyci."

Do słynnego miasta miłości przywiodło ją uczucie

A może teraz to Ty planujesz podróż do Paryża? Jeśli dopiero myślisz o takiej podróży, ta książka pozwoli ci poczuć jego magiczną atmosferę. A jeśli miałaś już okazję przechodzić się uliczkami Paryża, to masz teraz szansę na powrót do najwspanialszych chwil.A może tak jak ja pijesz właśnie poranną kawkę na tarasie swojego domu i marzysz, że kiedyś i ty odwiedzisz miasto świateł.

"W Paryżu możesz być kim chcesz to opowieść o miłości i o mieście w którym wszystko jest możliwe".



Główna bohaterka dla miłości postanowiła całkowicie zmienić swoje życie. Porzuciła poukładane życie, etat, ukochany Kraków. Nawet zabrała ze sobą ukochanego kota, wiernego towarzysza i przeprowadziła się do Francji. Do miasta, o którym zawsze marzyła. Jak sama o sobie pisze, zawsze miała wrażenie, że była mentalną paryżanką. Jednak nigdy nie przypuszczała, że kiedyś będzie to jej miasto. Wyprowadziła się do narzeczonego, które na co dzień mieszka pod Paryżem. Poznała go przed pandemią, więc o częstych kontaktach nie było mowy. Zakochana kilka miesięcy później, postanowiła wyrzucić wszystko do góry nogami.



Takiej formy przewodnika po mieście jeszcze nie miałam okazji przeczytać. I od razu trafił mi się Paryż. Miałam tą okazję, że za sprawą współpracy z Wydawnictwem Znak wyruszyła w niezapomnianą podróż i zwiedzałam, zwiedzałam, zwiedzałam. Nie da się ukryć, że z wielkim zaciekawieniem sięgnęła po tą pozycję. Teraz i ty weekend możesz spędzić spośród paryskich uliczek. Mi to naprawdę bardzo dobrze zrobiło. Zapomniałam o codziennych rozterkach i przeniosłam się w zupełnie inny świat. "Zatopiłam się" w francuskiej kulturze.

"Choć mieszkam we Francji stosunkowo niedługo, chcę wam pokazać, jak żyje się w Paryżu, co warto zobaczyć - oprócz miejsc, o których mówi każdy przewodnik turystyczny - gdzie zjeść i wybrać się po oryginalne zakupy. A przede wszystkim - gdzie szukać tej magicznej paryskiej aury, która sprawi, że człowiek, idąc ulicą, uśmiecha się sam do siebie i innych, czuje klimat miasta świateł, miłości i artystów."

Mieć takiego przewodnika jak Pani Agnieszka Łopatowska ,to marzenie każdego każdego podróżnika. Autorka zadbała również o bogaty zestaw zdjęć, które nawiązują do treści przedstawionych w pozycji. Po przeczytaniu książki "W Paryżu możesz być kim chcesz" dowiedziałam się wielu rzeczy o stolicy miłości. Jestem pewna, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Kategoria: Literatura podróżnicza

Autor: Agnieszka Łopatowska

Wydawnictwo: Znak

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Liczba stron: 352

Rok wydania: 2022

Cena katalogowa: 49,99 zł

#partnerem wpisu jest Wydawnictwo Znak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...