poniedziałek, 30 stycznia 2017

Publikacje UE dla najmłodszych


Namiary dostałam od jednej z blogerek. Publikacje, które do niej dotarły bardzo mi się spodobały i sama postanowiłam wysłać swoje zamówienie. Wysłałam i mam. Mam cztery publikacje o Unii Europejskiej dla najmłodszych. Dostawa, jak i same artykuły całkowicie za darmo. Piszecie się?

Na stronie <<tutaj>> można skompletować swój zestaw spośród 20 publikacji dla dzieci. Ale to nie wszystko. Znajdziecie tam też takie kategorie jak: czasopisma, mapy, plakaty, komiksy, studenci i nauczyciele, moje prawa itd. Przekrój jest naprawdę bogaty i dostosowany do każdej grupy wiekowej.
Publikacje można zamówić w różnych językach. Jeśli już wybierzemy język to obok pojawia się okienko, czy dana publikacja w tym momencie jest dostępna. Minusem jest to, że większość fajnych publikacji w języku polskim jest niedostępna. Ale jeśli poczekamy cierpliwie z pewnością trafimy na moment, gdzie zdobędziemy to co chcemy. Ja tak właśnie zrobiłam. Jak już wcześniej pisałam zamówiłam cztery publikacje, które mogłam zdobyć w języku polskim. Każda z tych publikacji była bezpłatna. Obok wybranej publikacji wyraźnie pisze czy będzie nas to coś kosztować. Sama na dostawę czekałam około sześciu tygodni. A tu kilka fotek co aktualnie czytamy i oglądamy.

Travel book
W środku znajdziecie notes, mapę i 11 karteczek z naklejkami.



Nature watch
Publikacja ma na celu edukować poprzez zabawę dzieci w wieku od 7 do 11 lat. Publikacja ta zawiera ciekawostki dotyczące migracji europejskich ptaków i różnorodności biologicznej, a także pomysły na to, jak dzieci mogą przyłączyć się do ochrony środowiska naturalnego. Można tam znaleźć również historyjki opisujące obserwacje dzieci. My wspólnie z Szymkiem dokładnie oglądamy książeczkę i wymyślamy historyjki, gdzie stada żurawi teraz mogą być i co mogą robić.





Odkryjmy Europę!
Jest to książeczka dla dzieci w wieku 9-12 lat. W prosty i przejrzysty sposób opisuje Europę. Zawiera mnóstwo ciekawych faktów i kolorowych ilustracji, daje żywy obraz Europy, prezentując pokrótce Unię Europejską i jej działanie.






Partnerzy
Sześć historii zebranych w tej książce, opartych na prawdziwych projektach, pokazuje działania Unii Europejskiej podejmowane w celu zmniejszenia różnic poziomu życia oraz wspierania rozwoju w poszczególnych regionach.




Nam każda z tych publikacji bardzo się spodobała. Teraz wieczorami siedzimy i oglądamy, podziwiamy, czytamy. A Wam jak się podobają? Też macie na nie ochotę? Zamawiajcie, a jak już będziecie w ich posiadaniu to dajcie znać. 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe :) Biegnę na stronę zobaczyć co tam mają ciekawego także dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wiele pozycji jest niedostępna, ale również skorzystałam i zamówiłam to co mnie interesuje :) super !
    Pozdrawiam
    matkapolka89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podglądałam stronę jakieś trzy miesiące, ale faktycznie pozycje, które są niedostępne raczej tak już zostają. Jednak i tak można coś ciekawego dla siebie i maluszka wybrać. Jak otrzymasz paczuszkę to czekam na fotki.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...