wtorek, 10 maja 2022

Mam na oku Maxi

Gra dla bystrzaków

Rozłóż planszę na płaskiej powierzchni i zaproś rodzinę lub znajomych do wspólnej gry. Prawda, że ciekawie się zapowiada. Wiem, że też jesteście fanami gier edukacyjnych i właśnie dlatego zajrzęliście na mojego bloga. Bardzo mnie to cieszy. Zawsze jest pora na kupienie ciekawej gry dla dziecka. Tylko, która będzie tą najodpowiedniejszą. Właśnie dlatego tworzy się takie miejsca, aby przed zakupem zajrzeć do środka pudełka i prześledzić zasady gry. Nam zawsze ułatwia to wybór.



Tym razem musimy się skupić, wytężyć wzrok i przygotować się na prawdziwy oczopląs. Wyzwanie tylko dla prawdziwych bystrzaków. W dzikiej plątaninie kształtów trzeba znaleźć konkretną ilustracje. Do łatwych zadań zdecydowanie to nie należy. Coś już o tym wiem. Kształty dwoją się i troją w oczach. Utrudnieniem zadania jest fakt, że obrazki mamy małe i duże, leżące prosto i do góry nogami. To dopiero się narobiło. 




Aktywne ćwiczenie spostrzegawczości jest ważne we wczesnej edukacji dzieci. Codzienną zabawę warto uzupełnić o edukację gry jak na przykład "Mam na oku Maxi". Cel gry jest prosty. Na planszy widoczne są różne obiekty, przedmioty, zwierzęta, każdy z uczestników gry ciągnie kartę ze stosika, na której wyznaczone jest zadanie. Liczy się szybkość i uważność. W jak najkrótszym czasie trzeba wskazać dany obiekt lub jak największą ilość obiektów z danej kategorii. 

Gra rodzinna "Mam na oku", to gwarancja dynamicznej i interesującej rozgrywki dla każdego domownika w wieku powyżej 3 lat. Karty są naprawdę pięknie zaprojektowane i to one urzekły nas dużą ilością detali. W zestawie znajduje się osiem dwustronnych plansz z obiektami do wskazania. To bardzo wartościowa alternatywa dla czasu spędzonego przed tabletem lub telewizorem. Gra ta pozwala trenować czujność i trenować rozpoznawanie oraz nazywanie poszczególnych obiektów czy zjawisk. 

Grupa przedszkolna mojego czterolatka zaplanowała sobie, że z wygranych pieniędzy kupi do klasy kilka gier edukacyjnych. Sama podrzuciłam pomysł, że jedną z tych gier może być Mam na oku. Dzięki tej grze dziecko dowie się więcej o otaczającym go świecie, a w dodatku uczy się rywalizacji. Wiem, że to odwieczny problem w grupach przedszkolnych i nie tylko. Gra nadaje się na prezent dla dzieci w wieku przedszkolnym, a także jako pomoc naukowa w świetlicach i placówkach oświatowych. 

Zobacz jaki jesteś spostrzegawczy! 

Tytuł: Mam na oku Maxi

Marka: Multigra

Wiek: 3+

Rok wydania: 2021

Liczba graczy: 1+

Cena kataligowa: około 50 zł

* recenzja powstała na podstawie egzemplarza recenzenckiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...