poniedziałek, 16 maja 2022

Oddasz fartucha czyli facet w kuchni

"Wiem, że nie chcesz tracić czasu na stanie godzinami przy garnkach..." Jestem pewna, że większość z nas podpisze się pod tym zdaniem. Nawet jeśli lubicie "pomieszać" w garach, to pewnie nie zawsze macie na to czas. Odkąd zaczęłam pracę to sama ciągle zmagam się z niedoczasem. Wracamy ze szkoły, z pracy i liczymy, że zjemy coś ciepłego i pysznego. Niestety, ale w takich momentach brakuje nam kogoś, kto nam ugotuje, dlatego sami z mężem szykujemy obiady. Czasami wygląda to tak całkiem na spontanie, a czasami mamy wszystko przemyślane co do ostatniej przyprawy. Dziś chcemy zaprosić was do kuchni Tomasza Strzelczyka, gdzie pachnie ziołami i świeżo zmielonym czarnym pieprzem. Czujecie te zapachy?

To nie jest moja pierwsza kulinarna pozycja. Natomiast pierwsza, gdzie znalazłam ogrom prostych inspiracji i dań, które z pewnością posmakują niejednemu facetowi. Mieszkamy na wsi i niestety, ale w takich miejscach nie zawsze udaje się znaleźć wyszukane składniki na półkach sklepowych. Dla nas ma być prosto i smacznie. Autor książki też jest tego zdania, dlatego dzieli się z nami swoimi pomysłami na pyszne i łatwe w przygotowaniu dania, które nawet laikowi nie sprawią trudności."




Tomasz Strzelczyk zaprasza nas na kulinarną przygodę. A żeby było jeszcze bardziej pikantnie to zapraszam na kanał YouTube Oddaszfartucha, gdzie autor książki pokazuje swoje poczynania w kuchni. Sama jestem zwolenniczką pozycji kulinarnych, gdzie widzę gotową potrawę. Aa zdjęcia w książce "Oddasz fartucha czyli facet w kuchni" są naprawdę dobre. Zawdzięczamy to żonie Tomasza Strzelczyka, która sama jest pasjonatką dobrej kuchni. Dzięki zdjęciom, które w większości zamieszczone są na całej stronie możemy wyobrazić sobie smak i zapach opisanych potraw. Dla mnie to idealne połączenie. Tym oto sposobem ostatni weekend skusiłam się na zrazy z mielonej wołowiny. Od razu muszę napisać wam, że suszone grzyby miałam z własnych zapasów, bo tu gdzie mieszkam w latach rośnie ich naprawdę dużo. Niestety, ale fotki nie zdążyłam cyknąć, bo za szybko zjedliśmy. Wyszło tak pysznie, że przepis trafił do naszych ulubionych i będziemy często po niego sięgać. I na tym nie koniec, bo w planach mamy kolejne dania do zrobienia. 

No to smacznego! 

Tytuł: Oddasz fartucha czyli facet w kuchni 

Autor: Tomasz Strzelczyk 

Wydawnictwo: Znak

Cena katalogowa: 54,99 zł 

Ilość stron: 304

#partnerem wpisu jest Wydawnictwo Znak 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...