wtorek, 31 maja 2022

W tym roku zakochaj się w kosmetykach Avon

Czy wiesz, co jest punktem wyjścia do samoakceptacji i wewnętrznej siły? To miłość do samej siebie! Każda z nas powinna zacząć traktować siebie z taką samą czułością, z jaką traktujemy najbliższych. Bycie PRIORYTETEM dla samej siebie nie ma nic wspólnego z egoizmem, to warunek konieczny do bycia szczęśliwą i spełnioną kobietą. 

Zacznij o zakochania się w sobie- ta miłość jest taka bezpieczna... to miłość bez rozczarowań.

Marki Avon nikomu nie muszę przedstawiać, prawda? Moja znajoma jest konsultantką, więc od czasu do czasu podrzuca mi fajne produkty. Ostatnio wpadło mi trochę nowości w ramach współpracy, których nie znałam, ale nie wykluczam, że Wy już je stosujecie. Przetestowałam je i już spiesze do Was z krótkimi recenzjami. 

Teraz Twój ruch!




Dla każdego wieku i typu skóry

Płyn micelarny do oczyszczania dla skóry wrażliwej zawiera technologię micelarną, która usuwa 24-godzinne zanieczyszczenia w jedną minutę. Wzbogacony naturalnym kompleksem łagodzącym oraz ekstraktem z liści Cica pomagają koić nawet najbardziej wrażliwą cerę.

Rzeczywiście szybko zmywa makijaż nie tylko ten codzienny ale i wieczorowy. Słowo "szybko" ma to istotne znaczenie, bo przy dwójce dzieci i zmianach w pracy na popołudnie każda minuta jest dla mnie na wagę złota. Ogromna, bo aż 400 ml, poręczna butla z bezzapachowym płynem, zamykana na klik. Butelka jest przezroczysta co ułatwia kontrolę zużycia zawartości. Z pewnością wystarczy na długi czas. Mała cena dużej butelki. Szata graficzna również jest miła w odbiorze, taka delikatna, nieprzesadzona. W dzisiejszych czasach wiele osób takie detale również bierze pod uwagę. Jak już wspomniałam płyn jest bezzapachowy i przezroczysty, co mi jak najbardziej odpowiada. Zdecydowanie wolę taką wersję płynu micelarnego. Płyn micelarny Nutra Effects zaskoczył mnie swoim działaniem. Rzeczywiście jest to linia do wrażliwej cery, ponieważ po zastosowaniu innych płynów moja twarz była czerwona, a w tym przypadku nic takiego nie zobaczyłam. Produkt w żaden sposób mnie nie podrażnił oraz nie wywołał alergii. 

Cena katalogowa: 14.99 zł 

Pojemność: 400 ml


Złap mnóstwo soczystej energii

Avon Juice Burst żel pod prysznic Mandarynka Imbir Energetyczna kompozycja. Muszę przyznać, że bardzo zaintrygowało mnie połączenie odświeżającej soczystości mandarynki z rozgrzewającym aromatem imbiru. A tu jednak kompozycja, która pomaga odprężyć się i nabrać ochoty do dalszej aktywności. Zapach żelu towarzyszy mi gdy idę do pracy na drugą zmianę. Żel dobrze się pieni, świetnie otula i oczyszcza ciało. Łagodna formuła żelu, wsparta naturalnymi wyciągami roślinnymi i witaminami, przyjemnie oczyści twoje ciało, nie wysuszając skóry. 

Cena katalogowa: 7,99 zł

Pojemność: 250 ml 


Kto powiedział  że musisz czekać 

Przyznam szczerze, że skusiło mnie złoto w produkcje. Dlatego też maseczka nie musiała długo czekać na pierwsze użycie. Piękny złoty kolor a jej korzystająca jest lekko płynna. Peel-off by szybko zastyga, a po określonym czasie daje się ją łatwo zdjąć w całości. Po zastosowaniu skóra twarzy staje się wygładzona i rodzaj rozświetlona, nawilżona. Maseczka nie podrażnią. Moja skóra stała się lekko napięta. Teraz moja skóra wygląda na wypoczętą. Bardzo lubię stosować ją przed większymi wyjściami, gdy czas pozwala mi na spokojne przyszykowanie się. Ściąganie maseczki jednym płaczem, to chyba najbardziej satysfakcjonująca czynność nawet dla moich dzieci. 

Cena katalogowa: 29,99 zł

Pojemność: 75 ml


Nowa zmysłowa fala świeżości

Linia pachnących mgiełek marki Avon nie tylko otula moją skórę niepowtarzalnym i pięknym zapachem, ale daję jej też zastrzyk nawilżenia i natychmiastowego orzeźwienia. Pachnąca mgiełka Avon Juice Burst Body Mist została zamknięta w wygodnym opakowaniu z atomizerem. Dzięki temu w mgiełkę zawsze mam przy sobie. Najczęściej towarzyszy mi w pracy i ratuje, gdy chcę szybko się odświeżyć. Przyjemny aromat pomaga mi się zrelaksować po dniu pełnym obowiązku. Kosmetyk jest bardzo wydajny, a muszę tu podkreślić, że to nie moja pierwsza mgiełka marki Avon. Przetestowałam już ich sporo i czuję do nich wielki sentyment. Kosmetyk orzeźwia skórę, przywraca uczucie komfortu pozwalając na relaks, odprężenie oraz zasłużony odpoczynek. 

Cena katalogowa: 9,99 zł

Pojemność: 100 ml


Woda perfumowana Her Story

"Avon Her Story Woda perfumowana, która pomoże Ci wyrazić siebie. Doskonale odzwierciedla kobiecą naturę, roztaczając wokół piękną aurę zapachu inspirującego, uwodzącego tajemniczością i zagadką. Inspirująca kompozycja dla przebojowych kobiet, które podążają za swoimi marzeniami. Jest to efekt oryginalnego i bardzo przyjemnego różowego pieprzu, woni kwiatu irysa oraz przywodzącą na myśl drzewną nutę paczuli."



Osobiście zwróciłam uwagę nie tylko na zapach (co nie zmienia faktu, że dla mnie to najważniejszy argument). Przezroczysty flakonik sprawia, że staje się ozdobą zawartości damskiej torebki. Moje pierwsze wrażenie było takie, że perfumy Her Story idealnie wpasują się, aby pokazać kobiecie, że się ją kocha. 

Cena katalogowa: około 50 zł
Pojemność: 50 ml


Macie swoich ulubieńców marki Avon? 

A jeśli któraś z Was chce zostać ambasadorką Avon to możecie zarejestrować się tu- klik. 

Złap więcej, płać mniej

#partnerem wpisu jest marka Avon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...