wtorek, 1 lutego 2022

Plakaty PosterStore. Szybka zimowa metamorfoza

 

O zimowych dekoracjach myślałam już od bardzo dawna, bo to moja ulubiona pora roku. Szkoda tylko, że na dworze zrobiło się szaro i ponuro. Od początku listopada robiłam aniołki ze sznurka i odpowiadałam sobie na pytanie: Jak to zrobić żeby z dekoracją zimową nie iść w chińszczyznę. Wpis planowany był na okres przedświąteczny, ale plany planami, a życie życiem. Mogę napisać, że w grudniu w naszym domu zagościły gałązki ze świerka ułożone w piękny stroik, który w tym najważniejszym dniu postawiony był na stole wigilijnym. Klimatyczne wnętrze, najczęściej pełne bieli, złota i czerwieni i od razu chce się świąt spędzonych w rodzinnym gronie. Dzięki udanej współpracy z marką PosterStore.pl, w tym roku zostałam obdarowana plakatami iście w zimowym wydaniu, które od razu przywołują wspomnienia z dzieciństwa. Niewielka wieś położona blisko lasu, zasypane polne i leśne dróżki, zwierzyna, która w poszukiwaniu jedzenia wychodziła na pola. To wizja mojej zimy z dzieciństwa, kiedy to święta były najpiękniejsze. Od razu mam sto pomysłów jak stworzyć przytulne wnętrze, gdy na dworze szaro, deszczowo i zimno.

Plakaty to takie uzupełnienie aranżacji w zasadzie każdego wnętrza. Wystarczy kupić kilka ramek i w zależności od potrzeb uaktualniać je o wzory, które pozwolą nam cieszyć się nowym designem. To ta tańsza wersja na wprowadzenie zmian bez konieczności zmiany połowy mebli i wpędzania się w dodatkowe koszta. Takie rozwiązania niskim kosztem, to ja lubię najbardziej i wiem, że i Wam ten pomysł przypadnie do gustu. Tym razem przeniosłam kawałek ulubionej pory roku do wnętrza. Zimy teraz takie, że śniegu jak na lekarstwo, dlatego plakaty PosterStore ratują całą sytuację.
 



 
Zimowe plakaty wyglądają dobrze zarówno w drewnianych, jak i w czarnych ramkach, ale tym razem te pierwsze skradły moje serce. Dodają plakatom elegancji, a dzięki swojej minimalistycznej formie nie przytłaczają grafik. To niezmiernie dla mnie ważne, bo sama nie lubię przepychu we wnętrzach i ciągle idę w klimaty typowo wiejskie. W tym roku stworzyłam kolekcję, która pozwala nam przenieść się do czasów, gdzie zimy były takie z prawdziwego zdarzenia. Plakat czerwony jeleń, plakat zaśnieżony świerk, plakat sowa i śnieżyca, plakat zaśnieżone trzciny. Auto z choinką na dachu, to mój tegoroczny bestseller. Gdy tylko wypatrzyłam ten plakat na stronie PosterStore, to od razu zapragnęłam go mieć u siebie w domu. Od razu znalazłam idealne miejsce na ścianie żeby go powiesić. 
 


"Plakat Świąteczny Samochód  Nigdy nie lubiłam tych chińskich, grudniowych ozdób, a tu mam ozdobę w całkiem niebanalnym wydaniu. Nie ma zagracania, nie ma tandety. Jest tylko plakat, który pod koniec listopada zawiśnie i będzie cieszył oko przez całą zimę. Musicie przyznać, że nie w jednym domu tak wyglądały przygotowania do świąt. Te długie i całkiem krótkie wyprawy po choinkę. Aż poczułam zapach choinki z plakatu, która wraz z prezentami jest starannie przymocowana na dachu pojazdu. Drewno na opał na siedzeniu daje wspomnienie ciepłego domu, klimatu przytulnych Świąt Bożego Narodzenia."
 


Urządzenie własnego domu wcale nie musi być trudne. Zewsząd atakują nas inspiracje. Wystarczy tylko znaleźć styl, w którym będziemy czuć się najlepiej. Ot, takie właśnie było moje podejście, gdy byliśmy na ostatniej prostej, aby wprowadzić się do nowego domu. Niby banalnie proste, ale w rzeczywistości nie jest już tak prosto dobrać kilka rzeczy do siebie, aby miało to swój styl. Zaczyna się szperanie po sieci i kombinowanie. Piszę to z własnego doświadczenia i tak na dobrą sprawę dopiero na stronie PosterStore zatrzymałam się na dłużej i nie miałam obaw, że nie znajdę tu plakatów związanych z życiem na wsi. Czasami wystarczy niewielka zmiana, aby odmienić wnętrze i nadać mu charakteru. Swoją wizję urządzenia domu miałam od samego początku, ale ciągle mi czego brakowało na ścianach. Coś do salonu, ale największa galeria pojawiła się na ścianie korytarza.

... razem z marką Poster Store przygotowaliśmy dla Was niespodziankę i tym samym z kodem rabatowym zkubkiemkawy35 zakupicie plakaty w bardzo atrakcyjnej cenie. Rabat obejmuje 35% zniżki na plakaty, nie wchodzą w to plakaty z kategorii Selection i ramki.*

*Kod jest ważny od 1 lutego do 14 lutego do północy. 
 
*Partnerem wpisu jest marka Poster Store

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...