czwartek, 13 maja 2021

Wejdź w rolę konsultantki avon


Gdy byłam jeszcze w szkole średniej, to już w mojej kosmetyczce były kosmetyki marki Avon. Dziś nadal śledzę nowości kosmetyczne i mam też swoją konsultantkę. Dzięki niej mogę zrobić sobie kawki i na spokojnie przejrzeć katalog. Na moim blogu przewijają się wpisy o kosmetykach tej marki poczynając od pielęgnacji na zapachach kończąc. Kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, paznokci, produkty do makijażu, ale również perfumy.

Właśnie dziś chciałam zaprezentować dwa produkty, które otrzymałam w ramach wypróbowania i zrobienia wpisu. Także tym razem wchodzę w rolę takiej bardziej konsultantki avon. A może Ty też chcesz zbierać zamówienia, rozdawać katalogi i podziałać jako konsultantka avon. W mojej kosmetyczce mam kilka rodzajów perfum od Avon, bo jakoś tak się zawsze składało, że chciałam poznać polecane zapachy i tak sobie testowałam. Nigdy się nie rozczarowałam, a i plus był taki, że można je kupić dysponując niewielkim budżetem. Na lato przyda się wam również lakier do paznokci o fajnym kolorze, więc zobaczcie jak sytuacja wygląda w marce Avon. 

Jesteście ciekawi jak oceniam nowy zapach marki Avon oraz lakier do paznokci, który od dobrych kilku dni zdobi moje paznokcie, to zapraszam.



Woda perfumowana Her Story

"Avon Her Story Woda perfumowana, która pomoże Ci wyrazić siebie. Doskonale odzwierciedla kobiecą naturę, roztaczając wokół piękną aurę zapachu inspirującego, uwodzącego tajemniczością i zagadką. Inspirująca kompozycja dla przebojowych kobiet, które podążają za swoimi marzeniami. Jest to efekt oryginalnego i bardzo przyjemnego różowego pieprzu, woni kwiatu irysa oraz przywodzącą na myśl drzewną nutę paczuli."



Taki opis perfum możecie znaleźć na stronie producenta. Prawda, że interesująco brzmi, więc sami rozumiecie, że nie mogłam doczekać się przesyłki, aby sprawdzić na własnej skórze, czy to zapach dla mnie. No ja na przykład nigdy nie kupuję perfum w formie prezentu, bo zawsze mam obawy, że nie trafię z zapachem. Tym razem, to była dla mnie niespodzianka od marki Avon. Niespodzianka, która naprawdę się udała, bo moje ostatnie dwa tygodnie upłynęły tylko pod hasłem Her Story. W okresie pandemii trudno o wieczorne wyjścia, ale miejmy nadzieję, że niedługo zostanie to zmienione i z zapachu Her Story będę korzystała nie tylko na co dzień, ale też wieczorem. 

Zamieszczam skład perfum, bo wiem, że coraz więcej osób zwraca na to uwagę. 
Alcohol Denat, Parfum, Aqua, Polyglyceryl-3 Caprylate, Linalool, Alpha-Isomethyl, Ionone, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Geraniol, Citral, Benzyl Benzoate, Citronellol.

Kilka dni temu tak całkiem przypadkiem spotkałam się ze znajomą, która od bardzo wielu lat jest konsultantką marki Avon. Wszystkie kosmetyki, które do tej pory miałam przyjemność używać, zamawiałam właśnie u niej. Podpytałam się jej jak z zamówieniami tych perfum. Czy znajduje na nie klientki i wiecie co mi odpowiedziała? To, że zawartość jest tak tylko delikatnie słodka sprawia, że woda perfumowana jest naprawdę często zamawiana przez jej klientki. Sama po wypróbowaniu zapachu, teraz poleca je z czystym sumieniem. Zamawiają młode dziewczyny, ale też i te starsze Panie, które na co dzień zajmują się wnukami. 

Osobiście zwróciłam uwagę nie tylko na zapach (co nie zmienia faktu, że dla mnie to najważniejszy argument). Przezroczysty flakonik sprawia, że staje się ozdobą zawartości damskiej torebki. Moje pierwsze wrażenie było takie, że perfumy Her Story idealnie wpasują się, aby pokazać kobiecie, że się ją kocha. 

Cena katalogowa: około 50 zł
Pojemność: 50 ml

Lakier do paznokci Color Trend

Lato rozszalało się na całego, więc koniecznie trzeba zadbać nie tylko o pięknie opalone ciało, ale również o wygląd paznokci. Kolor ma tu istotne znaczenie, bo nie w każdym będziemy się dobrze czuć. I właśnie dlatego marka Avon dwoi się i troi, aby każda z nas znalazła coś dla siebie. Tym razem miałam okazję przetestować kolor, który pasuje do każdej stylizacji i na każde wyjście. Ja za kilka dni będę go testowała na kameralnej imprezie. Zobaczę jak się sprawdza w bardziej imprezowym stylu. Teraz testuję go w wydaniu matki dwójki dzieci i tej, która sieje, sadzi i chce ogólnie doprowadzić warzywniak do porządku. Nawet po takiej pracy kolor nadal utrzymuje się na paznokciach. Bardzo wygodny pędzel sprawia, że bardzo łatwo nakłada się nim lakier. Dla mnie to bardzo istotne, gdyż zazwyczaj robię to, gdy moje dzieci już śpią. Czasami jest to już prawie północ. Także szybkość schnięcia, to dla mnie też ogromny plus. Czasami jest to jedna warstwa, a gdy mam więcej czasu, to działam z dwoma. Buteleczka jest mała, ale właśnie dla mnie to wielka zaleta, bo mogę sobie kupić kilka kolorów i w zależności od nastroju, ubioru eksperymentować. 


Kolor: Rare
Cena katalogowa: około 17 zł 
Pojemność: 8 ml

*Partnerem wpisu jest marka #avon

4 komentarze:

  1. Kiedyś kupowałam kosmetyki Avon. Teraz nawet nie wiem, co oferują. Muszę przejrzeć katalog. Może trafię na coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele lat temu byłam konsultantką. Było to bardzo fajne doświadczenie,a do tej pory zamawiam kosmetyki z avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś raz zamówił, to na pewno zostanie na dłużej przy tej marce.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...