niedziela, 14 lutego 2021

Doświadczyć mocy adoracji


Niedziela, więc nie dziwi mnie to, że naszła mnie ochota, aby zaprezentować Wam jedną z pozycji od Wydawnictwa Promic, którą zdecydowanie można zakwalifikować do tych książek z niewielką ilością tekstu. Gdyby to była typowa pozycja dla dzieci, to pewnie wystarczyłby nam jeden wieczór na przeczytanie, ale tym razem mamy tu inną sytuację. Tym razem zapraszam Was na 9 dni rekolekcji o Bożej Miłości. A książeczkę bez problemu schowacie w torebce, aby zabrać ją do kościoła i tam właśnie skupić się na rozważaniach dnia.

„Każdy rozdział składa się z zaproszenia do modlitewnego skupienia, fragmentu Ewangelii, propozycji modlitwy, postanowienia, cytatu ze świętych, krótkiego rozważania oraz z rady duchowej, jak stawać się autentycznym czcicielem Pana w duchu i prawdzie.” Wszystko to świetnie ze sobą współgra i daje nam przejrzystość.

Mała książeczka stanie się Waszą pomocą, aby pogłębić swoje przeżywanie adoracji Najświętszego Sakramentu. Z jej pomocą można odprawić dziewięciodniowe rekolekcje, przeżywając je tam, gdzie tylko sami zapragniecie. Jedni czytają w zaciszu domu, a inni lubią poczytać w ogrodzie  lub jadąc do autobusem do pracy. Mi osobiście pasuje tu łąka czy las. Tam, gdzie panuje cisza, nie ma ludzi, gdzie można spokojnie zastanowić się nad każdym słowem, zadanie przeczytanym w ramach rekolekcji. Książeczka uczy nas jak wejść w to wielkie Misterium, jak dojść do Źródła mocy, potęgi, spokoju i nadziei.



„Uciszam wszystkie głosy, wszystkie myśli, które jeszcze mnie zajmują. Pozostawiam na zewnątrz moje problemy, obawy, niepokoje. Oddam je Jezusowi na zakończenie mojej adoracji. Teraz jednak zajmuję się tylko Nim, a On zatroszczy się o mnie lepiej, niż ja sam mógłbym to uczynić. Zdaję się na Boga, proszę o łaskę ufności.”

Wydawnictwo: Promic

Tłumaczenie: Sylwia Filipowicz

Oprawa: miękka 

Liczba stron: 80

Cena katalogowa: 8,90 zł 

2 komentarze:

  1. Na ogół nie przepadam za tego typu książkami, ale czasem czuję wewnętrzną potrzebę poczytania o Bogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczka jest naprawdę mała i niewiele w niej tekstu, więc polecam ją do czytania tak do kawki.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...